Zwroty i reklamacje - Formularz i Zasady - krzymark.pl

REKLAMACJA

Zgodnie z naszymi procedurami reklamacyjnymi uprzejmie prosimy o odesłanie przedmiotu za pośrednictwem Paczkomatów InPost. W tym celu prosimy o wypełnienie wniosku na stronie szybkiezwroty.pl.


FORMULARZ

Z dostępnej listy wybieramy „Krzymark.pl”, a następnie wypełniamy formularz. W polu „Numer zamówienia” prosimy o wpisanie numeru, który znajduje się na dokumencie zakupu w polu „Uwagi do dokumentu”. Prosimy również o podanie możliwie jak najwięcej szczegółów reklamacji danego towaru, w celu akceptacji Państwa zgłoszenia.

Po wstępnej weryfikacji zgłoszenia i jego akceptacji otrzymany kod zwrotu należy umieścić na paczce, a następnie nadać przesyłkę w dowolnym Paczkomacie.

Przedmioty wrażliwe na uszkodzenia (matryce, wyświetlacze, ekrany dotykowe itp.) prosimy bardzo dokładnie zabezpieczyć.
Do pakowania i zabezpieczania przesyłek można użyć kartonów, kopert, folii, w których zostały one wysłane przez nas do Państwa.

Zaraz po otrzymaniu przedmiotu podejmiemy procedurę reklamacyjną i będziemy na bieżąco informowali o jej realizacji. W przypadku wymiany towaru prosimy o informację zwrotną na maila sklep@krzymark.pl.

1. Klient ma prawo reklamować zakupiony towar w trakcie trwania gwarancji i pod warunkiem, że uszkodzone lub zużyte części zostały objęte gwarancją oraz nie posiadają uszkodzeń mechanicznych, a także może złożyć reklamację z tytułu rękojmi.
2. Przed wysłaniem wadliwego towaru konieczne jest wypełnienie formularza reklamacyjnego i załączenie go do przesyłki.
3. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem.
4. Pytania i wątpliwości prosimy zgłaszać na adres mailowy: sklep@krzymark.pl lub pod numerem telefonu 42 273 33 53 w godzinach 7:00-16:30.
5. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (np. podana usterka nie występuje) pobrana zostanie opłata za diagnostykę i ekspertyzę według obowiązującej taryfy serwisu.


FORMULARZ REKLAMACJA DOC


Formularz Reklamacja PDF

ZWROT TOWARU

Zgodnie z naszymi procedurami reklamacyjnymi uprzejmie prosimy o przesłanie przedmiotu wraz z załączonym formularzem reklamacyjnym lub formularzem zwrotu. Formularz można również wypełnić w formie elektronicznej.

Nie wypełnienie formularza online może skutkować dłuższym czasem rozpatrzenia reklamacji.

Adres do odsyłki to:
KRZYMARK
Marek Krzyżański
ul. Nizinna 22a
93-479 Łódź


Wymagana forma odsyłki: Paczka+ (Poczta Polska).
Przedmioty wrażliwe na uszkodzenia (matryce, wyświetlacze, ekrany dotykowe itp.) prosimy bardzo dokładnie zabezpieczyć i wysłać Paczką+(Poczta Polska).
Do pakowania i zabezpieczania przesyłek można użyć kartonów, kopert, folii, w których zostały one wysłane przez nas do Państwa.

Zaraz po otrzymaniu przedmiotu podejmiemy procedurę reklamacyjną i będziemy na bieżąco informowali o jej realizacji.

1. Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
2. Towar podlegający zwrotowi nie może nosić śladów użytkowania, musi posiadać oryginalne opakowanie. W przypadku wątpliwości, co do użytkowania sprzętu, towar może być poddany dalszej ekspertyzie.
3. Przed wysłaniem towaru konieczne jest wypełnienie formularza.
4. Firma zwraca koszt zakupionego towaru w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwracanego towaru.
5. Jeśli w formularzu nie będzie informacji o numerze konta bankowego, czas otrzymania zwrotu należności może się wydłużyć.
6. Pytania i wątpliwości prosimy zgłaszać na adres mailowy: sklep@krzymark.pl lub pod numerem telefonu 42 273 33 53 w godzinach 7:00-16:30.
7. W przypadku odstąpienia od umowy, koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący (Zgodnie z orzeczeniem Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości z dnia 15 kwietnia 2010 r., sygn. C-511/08)


Formularz Zwrot Towaru DOC


Formularz Zwrot Towaru PDF

Rozdajemy ciasteczka każdemu kto odwiedzi naszą stronę! Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zamknij Więcej informacji