Najczęściej zadawane pytania

1. Jak dobrać odpowiedni zasilacz do laptopa?

Wybierając zasilacz do laptopa wystarczy pamiętać o 3 rzeczach:

  • 1. Napięcie (V), które musi być takie samo, jak na starym zasilaczu.
  • 2. Natężenie (A), które powinno być identyczne lub wyższe (nigdy niższe!).
  • 3. Wtyk, który pasuje do modelu laptopa. Wystarczy zmierzyć jego średnicę i sprawdzić, czy stary zasilacz posiada pin (igłę).

Jeśli nie jesteś pewien, który zasilacz wybrać, skonsultuj się z nami. Nasi specjaliści dobiorą odpowiedni zasilacz do Twojego modelu laptopa.

2. Jaką baterię do laptopa wybrać?

Podczas wybierania odpowiedniej baterii do laptopa, należy sugerować się wyłącznie jej oznaczeniem. Takie oznaczenie, zwane także part number, znajduje się zawsze na samej baterii (zazwyczaj od jej wewnętrznej strony). Następnie trzeba wybrać jednakowe napięcie. Rozróżnia się dwa rodzaje napięcia:

  • 10.8 V - 11.1 V
  • 14.4 V - 14.8 V

Teraz został już tylko wybór pojemności baterii. Im większa pojemność, tym dłuższy czas pracy akumulatora. Przed ostatecznym wyborem trzeba upewnić się, że wybrana bateria ma taką samą wielkość i rozmieszczenie gniazd. Można w tym celu sprawdzić, czy model Twojego laptopa znajduje się na liście kompatybilnych urządzeń.

3. Jaka klawiatura do laptopa?

W wyborze nowej klawiatury należy kierować się modelem laptopa i oznaczeniem z klawiatury. Oprócz tego duże znaczenie ma odpowiedni układ klawiszy (US, UK, UI). Kolejną ważną rzeczą w doborze klawiatury do laptopa jest ułożenie taśmy sygnałowej oraz ilość pinów w tym złączu.

4. Jaki kabel do ładowania telefonu?

Przed zakupem kabla do ładowania telefonu wystarczy sprawdzić, jakie gniazdo posiada telefon. Najczęściej spotykane to micro-USB, USB-C oraz Lightning. W ofercie sklepu Krzymark można znaleźć kable 3w1, a także przejściówki do innych złączy występujących w starszych modelach telefonów.

5. Jak uzyskać zniżki?

Pierwszą zniżkę można uzyskać zaraz po zarejestrowaniu i zrobieniu pierwszych zakupów na stronie https://krzymark.pl/. Kolejne zdobywa się poprzez dołączenie do programu lojalnościowego i zbieranie punktów, które później można wymienić na rabat. Następnie stworzyliśmy program poleceń i polubień, który umożliwia zapraszanie swoich przyjaciół do zakupów w Krzymark.

1. Czy można złożyć zamówienie mailowo?

Jak najbardziej! Wszystkie zamówienia można składać mailowo pod adresem sklep@krzymark.pl.

2. Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?

Oczywiście, zamówienia telefoniczne można składać pod numerem telefonu: 42 273-33-53.

3. Czy można złożyć zamówienie bez zakładania konta?

Tak, zamówienie można składać bez rejestracji. Wystarczy dodać interesujący produkt lub produkty do koszyka. Następnie przejść do koszyka i złożyć zamówienie.

4. Ile wynosi czas realizacji zamówienia?

Zamówienia realizowane są w ciągu 24 godzin od momentu zakupu. Każde zamówienie złożone przed godziną 13:00 jest wysyłane jeszcze tego samego dnia.

5. Czy można płacić kartą w sklepie stacjonarnym?

Tak, w sklepie stacjonarnym Krzymark można zapłacić kartą.

1. Jakie są opcje dostawy kurierem?

Do wyboru jest kurier Pocztex, kurier GLS oraz kurier InPost. Wszystkie zamówienia z dostawą kurierską można opłacić z góry lub wybrać formę przesyłki za pobraniem.

2. Czy jest dostawa do paczkomatu?

Tak, firma Krzymark oferuje nadanie paczki do paczkomatu. Pod tym linkiem https://inpost.pl/znajdz-paczkomat można szybko wyszukać lokalizację najbliższego paczkomatu.

3. Ile trwa dostawa?

Czas realizacji wysyłki różni się i zależy od sposobu dostawy. Przewidywany czas dostawy wynosi 1-2 dni robocze.

4. Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Tak. Podczas składania zamówienia należy zaznaczyć odbiór osobisty w sposobie dostawy. W przypadku składania zamówienia telefonicznie lub mailowo trzeba poinformować sprzedawcę o odbiorze osobistym. Następnie zamówienie można odebrać w siedzibie firmy na ul. Nizinnej 22A w Łodzi od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-16:50.

5. Jak sprawdzić, gdzie jest paczka?

Aby sprawdzić, gdzie znajduje się paczka, wystarczy znać numer paczki. Taki numer jest generowany i przekazywany odbiorcy zazwyczaj zaraz po nadaniu przesyłki. Paczki można śledzić pod jednym z tych adresów: Śledzenie Inpost, Śledzenie Pocztex, Śledzenie GLS, Śledzenie DHL.